lite om igår då

Nu har jag vaknat till, ätit frukost och duschat. Och jag är inte bakis, känns väldigt bra hehe. Tydligen så tål jag mera än vad Hareg gör numera. Det känns jävligt kul eftersom hon har festat så mycket mer och längre än mig, men jag är viking så jag tål mycket. Mohaha!

Haha jag låter riktigt elak, men jag är så glad att jag mår bra eftersom släkten är på mig idag och då vill man inte vara bakis. Fyfan. Men tycker synd om alla som är bakis idag, jag känner med er. Typ.

Men igår då. Jag hade typ gett upp. Svarade inte på sms eller nåt, ville bara skita i hela grejen eftersom det inte alls blev som jag hade tänk. Och vad hade jag tänkt då? Jo jag ville fira mig i år, jag brukar inte göra det men tänkte göra ett undantag. Men folk var sjuka, kunde inte eller var bara för jävliga, så jag ville inte alls.
Meeen då lyckades Hareg ändå övertala mig att åka in till stan så vi kunde fira lite. Missar bussar och ger nästan upp igen, men jag kom tillslut in till stan och Hareg.

Vi drog till ett av våra stammis ställen och träffade upp några vänner till Hareg (jag känner knappt någon här i stan haha) och vi drack, skratta, dansa, skratta mycket mera, rökte (inte jag), drack, skrattade, dansade och hade riktigt kul! Jag träffade en inte en enda person som jag kan hela namnet på... Eller som jag har på fb ens, då är det illa haha. Men jag hade kul. Träffade en gammal jb elev som berättade lite om sin tid på jb och vad han gör nu, lite trevligt sådär. Och träffade faktiskt en till gammal jb elev som jag kände lite bättre. Han kramade om både mig och Hareg när han såg oss och sen lyfte han även upp mig (snurrade han mig också?) när han fick veta att jag fyllde år. Och tjejerna var gulliga och roliga och jag är riktigt glad för att jag åkte iväg ändå, även fast det hade varit en sån skitdag innan.
Sååå, lyckat, mycket lyckat blev det igår.

Gillar även att vi stack ifrån krogen och sprang till Max för att äta lite innan vi skulle till bussarna, det var också så typiskt oss... Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0