Big Red Bus Problem

Hahaha så typiskt. Min bestiz kom hem igår från London o vi skulle träffas idag, jag skulle sms när jag vaknar. Så ok, jag smsar då... Väntar och smsar efter någon timme:

Haha, du ligger o myser i sängen va?

Och hehe jao, det gjorde hon. Men nu har jag ringt o fått fart på henne. Problemet är att hon bor ute i bushen, så eftersom det är röd dag idag går hennes buss bara tre ynka ggr.

Det knäppa är att hon ser liksom Uppsala när hon går till baksidan, så det är inte så långt ut hon bor, men bussarna går ändå skitdåligt. Tråkigt. Så nu skulle hon försöka haffa skjuts av någon, jag är lite småroad av det hela. Hon är spontan kan man lugnt säga också haha!


Men nu ska jag kolla lite foton o sen sminka mig lite så att jag hinner med min buss iaf. Later lovers



Tumblr_lecv2tvljr1qc7d4oo1_500_largeTumblr_lef70fguvm1qftycho1_500_largeTumblr_lbhw9j2r5v1qa5phfo1_500_large

Det bästa med den sista bilden är att jag inte känner så längre. Visst, vissa saker stämmer men jag kan ändra på det om jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Hareg

Gud vad det INTE passar in på dig, kanske ditt "gamla jag" men inte den Jennie jag känner...you gotta love her! Du är bäst :D

2011-01-07 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0