Brått

Hohoho jag är så duktig, har sprungit runt på alla våningar och nästan i alla rum. Rotat bland saker jag aldrig sett förut och saker som jag inte för röra för det inte är mina. Men nu har jag fått ihop en del så det är en bra början!
Så in i ps med allt och håll tummarna för att idéerna inte hinner försvinna innan jag har hunnit fuskfixa allt.

Ibland undrar jag om jag verkligen är bra i photoshop eller jag jag fuskar så jävla snyggt att folk tror jag är bra. Men jag har för fullt upp nu för att vara bäst/fuska för att hinna kolla det. Nu ska jag fixa öronsnäckor eller kanske en hatt på en bebis. Eller nåt liknande, vet inte riktigt. Ska iaf lägga upp bilderna sen med mitt namn stoooooort över hela bilden så ingen sno det. Har hänt förr har man ju sett. Okej, laater <3




Sök på crazy photoshop, det finns så mycket coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0