Burlesque

Wow, Cher är 64 år. Det kan man nästan inte tro. Synd bara att hon läspade lite när hon sjöng, och att hon inte kunde röra ansiktet. Men hon gjorde det bra, hon kunde verkligen uttrycka sig bra med ögonen och kroppen.

Filmen igår som jag såg med Hareg var riktigt bra som ni kanske anat. Det är så kul att se på bra filmer! Jag är verkligen en riktig filmnörd. Älskar att försvinna in i en bra film och tro på det som händer. Men jag har också lärt mig att vara kritisk. Jag kan inte låta bli att himla med ögonen, fnysa till eller skratta när det händer nåt dumt och osannolikt. Tex när allt pangbom löser sig på något dumt sätt eller när hjulen slirar och låter på en väg som är antingen blöt, full av grus eller snö och allt annat konstigt vägunderlag. Ljudeffekter kan vara riktigt löjliga vissa gånger…

Men Burlesqe var bra, mycket cool och sexig dans, sjungande, smink, kostymer och fina skådisar. Även en del bra skämt och rolig handling. Jag rekommenderar verkligen er att se den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0