Faikha

En liten fråga bara, finns det något bättre än att sitta med sin bästa vän och snacka och fika?



Nä tror inte det va. Fika är bäst. <3

Jag o Harry åt först kebab på Jallajalla, där träffade vi en klassis (hehe klassis) så vi pratade lite med honom. Han hade fått en julklapp o förklarade att han fått en cardigan "En sån med knappar hela vägen." och en farfarsskjorta "Långärmad och tunn med små knappar högst upp." Haha som jag skrattade, det var riktigt gulligt när han skulle förklara plaggen. 
Efter maten kollade vi om det gick nån bra bio men vi hittade ingen bra så vi gick o fick i stället. Jag tog en fransk chokladtårta. Väldigt fint namn, men det var bara en smarrig kladdkaka med lite choklad med nötter ovanpå. För jag skulle aldrig ta något annat än kladdkaka, Jennie + Kladdkaka = <3

Haha lite knäpp är man allt, men det måste man få vara. Nu ska jag kolla film, laater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0