Good

Hohojaja. M dagen var bra. Så jävla bra vissa stunder. Iiih ja jag säger bara det, 2011!!!


Haha provet kommer jag få g på, det vet jag. Sen hoppas jag på högre förstås! Och sen så lyckades jag bli klar med provet när Jessica hade rast så jag var med henne och följde sen med på hennes lektion. Det var Palle som var lärare och de kollade på en film. Eller en serie, om marknadsföring och företag... Men den var lite kul, lovar ;)

Sen så mat och satt med klassen och småpratade lite och det var mysigt. Sen hade vi en tråkig rast hehe. Och vi tjejer kom på att på vår skiva så borde vi ha ett gemensamt tema. Vi har redan temat "Jag kom just från..." på skivan. Jag och Hareg var ute när hon började nynna på Grease och då blev det som att en lampa tändes över våra huvuden samtidigt, Pink Ladies! Haha alla nappade på idén så det blir nog det. Känns kul att vi ska hålla ihop lite. Och det snackas också om att vi ska iväg ut på onsdag. Ska kolla upp det, men det kan bli riktigt kul!

Och efter skolan så gick jag och Hareg på bio, Love and other drugs. And I loved it! Den var så bra tycker jag. Kan jag säga att jag kände igen mig i olika personer i filmen och det gör att man blir mera intresserad. Mycket kul och mycket kul att vara med Hareg. Jag tjatar verkligen om henne va? ;) 
Sen så kan jag berätta att jag är maratonvinnare. Typ. Jag sprang från bion och lämnade Hareg helt själv direkt haha. Men jag hann till bussen OCH slapp betala. Det är flyt! Very good day! Hoppas du också har haft en riktigt bra dag. 

Har även börjat skriva på min To do list för detta underbara år. Har kommit på lite saker men måste finslipa på den! Och nu måste jag kolla så inget har hänt på facebook ;)





Varför känns det här lite som mig? Fin flicka turns bad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0