Great

Underbar dag. Spontant och härligt. Lite svettigt, men det gick bra. Nej sånna här dagar är inte helt fel säger jag bara!

Skulle fota folk som var på apu, mötte Juli på bussen så jag hängde med till hennes apu, tog några bilder och det var riktigt nice. Sen går jag mot café 018 för att fota en annan tjej, på vägen dit så går Julia från min klass så hon hänger med mig dit och där så blev det en nit, tjejen var inte där. Och Hareg var inte på sin apu heller så jag började just undra vad fan jag gjorde på stan ens!
Men jag och Julia gick hem till henne där hon bytte om från mysbyxor till jeans och sminkade sig lite fort. Väldigt fort faktiskt, det var kul att se.
Sen så gick vi runt på stan och hon fick mig att köpa ett par nya jeans (yes!) svarta och snygga blev dom. Eller dom var det redan när jag köpte dom, jag gjorde inte om nåt. Lovar. Men jag borde kanske ha tagit en storlek mindre kom jag fram till.... Men jag ska prova lite extra snart.
Lyckades även få hem lite annat. Två grå saker och en ... beige/gammel rosa sak. Kanske visar någon gång om ni är snälla ;)
Sen blev vi hungriga och gick tillbaka till Julia och åt och pratade, riktigt mysigt. Sen ner på stan igen (vilket jävla farande!) och Hareg var på plats så jag tog lite kort på henne. Sen vidare till, hör och häpna, en sportaffär! Jag har väl knappt satt min fot på något sådant ställe.... Men där fick jag ett till kort på en tjej. Sen skulle dom äta så jag hängde med igen haha. Under maten fick jag veta lite smått och gott som jag inte hade en aning om, så det var också lite kul.

Två saker som inte var kul var ju dock att bussen körde utan mig, fast jag stod och knackade på dörren. Chaffören bara kastade ett öga på mig och gasade iväg. Idiot.
Sen så fick jag även veta att en vän till mig tydligen har det riktigt jobbig i skolan. Så jag hoppas verkligen hon klarar av allt. OCh att hon ser vad som hände och kan hindra att det någonsin händer igen.


Ja, okej, lite långdraget... Men jag vill kunna kolla tillbaka på den här bloggen sen så det är kul att veta vad som hände och allt. Så ni kan skita i att läsa om ni vill, lugnt liksom. Nä precis, ni är för mycket stalker och bloggberoende för det.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0