Kiss kiss bang bang

Haha jag blir en sån pratkvarn på telefonen... Men ändå är jag alltid riktigt nervös när jag ska ringa till folk, det är först när vi har prattat en minut som jag känner att tungan slappnar av liksom.
Och måste bara säga att jag verkligen älskar Hareg, vi ska uppleva världen <3

Men i alla fall, jag och mamma åkte efter skolan och köpte lite presenter till min lilla kusin som fyller ett snart. Och vi åt även på Subway... det var inte lika kul. Vi går in där och så ser jag en kille gå förbi och att han kollar lite på mig. Sen när vi ska börja beställa så ser jag att det är en söt kille som jag strulat med ute en gång. Jag gav honom mitt nummer men dissade honom sen för att... eh ja det var nånting, kommer inte ihåg vad. Men jag ser ju att han tittade jättemycket på mig så jag blir röd i ansiktet och försöker vara vanlig, men det var inte lätt haha. Som tur är var han klantig när han skulle fixa ihop allt så jag kände att jag hade övertaget, jag menar det var jag som dissade honom.
Men jag erkänner, jag åt snabbt upp haha


Fast när jag tänker efter så var han jävligt bra på att kyssas... lugnt topp tre. Kanske ska jag gå dit ensam någon dag? Hmm det tål att tänkas på....

Tumblr_lezq0wg2ds1qc6w7qo1_400_largeTumblr_ldg7joohws1qc6pb2o1_500_largeTumblr_lerwd2alcs1qfhdpuo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0