Koll

Haha så komiskt, jag färgade ögonbrynen med ett nytt märke och jag tog lite kort till bloggen samtidigt. Jag var en riktigt duktigt bloggare där!
Men sen så tittade jag på ett kort och såg hur mörk färgen blivit och jag fick panik och tänkte att det här märket kanske är bättre än mitt förra. Och isf skulle jag haft riktigt stora och mörka ögonbryn som inte var snyggt gjorda...
Så jag sprang in i badrummet och tvättade av det, sen såg jag att det knappt är någon skillnad. Så jag har färgar ögonbrynen knappt en nyans mörkare....

Hahahhahaa och allt på grund av att jag skulle ta kort och inte riktigt tänkte på vad jag gjorde, som att kolla på klockan. Jag skulle ha det här i i ca 15-25 min men jag tog ur det efter kanske 13 min. Smart gjort Jennie!


Men nu är frågan, ska jag orka färga om dom direkt eller inte?



Tumblr_l7h5l8hh7i1qbwp3lo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0