Little things

Min klass är så gullig ibland. Vi körde på kavaj-fredag igår (nähä vilken annan dag liksom?) och en kille hjälpte mig, eller bara gjorde jag hade inte så mycket att säga till om, att fixa spotify med fb. Och sen... nej asså det var massor av småsaker som hände igår som gjorde det så roligt.
Små saker brukar oftast göra det för mig. Som när någon sitter och försöker fånga min blick och sen busar när vi väl får ögonkontakt. Eller försöker förklara intressanta saker och ja små små saker som många tar för givet. Jag tar inte sånt här för givet eftersom jag inte alltid har haft det så, så jag blir löjligt glad över små saker som folk gör mot mig.

Tyvärr så är det även dom små sakerna som gör mig ledsen också, men det är en annan historia va?

Nu ska jag försöka börja lite med mitt bildarbete.... borde varit klar med det nu. Men jaa, det går nog hehe. Sen ikväll ska jag på bio med Hagge. Igen. Nörd man är! Men bättre med bio än utgång nu eftersom jag, igen, är småsjuk. Eller blev kanske aldrig riktigt frisk?

Anyhow, laater!


Z216577726_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0