Miss dreamer

Vaknar upp och är rejält förkyld. Oops!

Drömde även att jag hade på något sätt bytt kropp med Hareg... Jag stod i mitt rum och ringde henne och frågade vad som hänt. Hon sa att vi hade bytt kroppar och jag frågade varför och hon suckade som att det skulle vara uppenbart. Jag vet att jag kollade i spegeln som jag brukar göra och tyckte det var så konstigt att inte se mig utan Hareg där. Och jag kunde skaka på rumpan när jag försökte hahaha, så jag försökte komma ihåg hur jag gjorde så jag skulle kunna göra det sen. Verkligen en sjuk dröm haha

Anyway, ska nog fixa om lite i mitt rum idag. Och hålla koll i hallen efter min brors nya flickvän som ska komma på besök. Hon gillade tydligen inte chocklad, så jag ska hålla ögonen på henne, en konstig person ;)


Tumblr_lej4xoelvz1qfuod8o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Hareg

hahah fan vilken rolig dröm! jag sökte lite på vad det kan betyda, jag hittade en sida!



De som är med i drömmen är antingen sidor av dig själv eller någon av dina närmaste. Detta syns i hur personerna beskrivs i drömmen. Om du själv har huvudrollen i din dröm, visar det hur du ser på dig själv. Låter du någon annan ha den platsen, avslöjar det att du ser upp till, eller är beroende av den personen.



Alltså ser du upp till mig <3

Postat av: Jennie

Haha klart jag ser upp till dig, du är längre än mig!

<3

2011-01-22 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0