Skogsmulle

Gaah! Den här dagen har gått åt att vänta. vänta vänta vänta och vänta. Sen lite stress och hysteri. Sen vänta igen ett bra tag. Har inte riktigt fått rätsida på dagen känns det som.

Har iaf lyckats med att fixa en present till mamma i morgon. Typ iaf. Måste bara skriva en lapp/födelsedagskort, få bror att åka till Thuns och köpa en handuk, få bror att slå in allt och gärna att snabbt damsuga lite hemma.
Och så måste jag ta mig till skolan i morgon. Det är kört. Det kommer aldrig att gå med allt som ska göras.

Btw så måste jag stänga av datorn nu....

Jag har träffat en kul tjej idag iaf och varit med min bror. På gott och ont haha.

Men stänga av datorn var det. (Som om att jag inte kommer kolla facebook nu då men...)

Laater guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0