Strålande

Så en enda lektion idag, tre timmar lång dock. Och att det var matte c. Så det sög. Jag gillar inte alls matte längre och jag kan inget och jag har prov nästa vecka. Känns inte så bra.

Men fick veta att en vän ska få spons från ett engelskt företag, skitkul! Vi satt i sofforna på rasten när han berättade det för mig och det värmde att han var så stolt över det. Jag såg hur det strålade om honom, men han ville ändå inte berätta för mycket, för det var inte 100 spikat. Men han ville berätta för någon och jag blev riktigt glad för hans skull. Jag tror inte alla kan känna riktigt lycka för att det går bra för andra, och det är något som jag inte alls uppskattar hos folk, snålhet. Att inte unna en annan person något gott.

Men iaf, jag åkte sen ner på stan och hämtade upp Hareg. Vi åt kinabuffé och jag... jag provade sushi! Haha det var inte gott alls! Men jag provade några bitar. Och åt med pinnar. Jag kände mig verkligen ur mitt element. Men det gick, och det roligaste var att jag fick en lyckokaka! Det har jag aldrig fått så det var riktigt kul också. Jag är lättroad. Jag gillade vad det stod på lappen och jag hoppas att det slår in.

Lyckades även träffa upp Jessica sen och hon hjälpte mig att bestämma mig för att köpa ett par skor. Men jag är inte säker på dem, är det verkligen rätt skor liksom. Eller kommer dom vara hemska på, eller... ja jag kan komma på massor av men, men orka skriva allt! Nu ska jag i stället börja fixa med maten. Kassler och potatismos och bea blir det nog. Så nu vet ni. Later!


Tumblr_lch9qoxwfd1qbb92eo1_500_large374_large

Kommentarer
Postat av: H to the areg

haha jag gillar hur du skrev "Jag tror inte alla kan känna riktigt lycka för att det går bra för andra, och det är något som jag inte alls uppskattar hos folk, snålhet. Att inte unna en annan person något gott."



....hmm Jennie=sant? nejmen det är bra, man ska alltid sträva mot sin idealbild :)

2011-01-25 @ 18:47:06
Postat av: J

Eehh... kallade du mig just snål eller är jag ute och cyklar? För jag unnar gärna folk som jag gillar (okej, kanske inte dom jag ogillar..) att vara lyckliga. Juuuuue

2011-01-25 @ 21:12:47
Postat av: H to the areg

haha nej agroo-mongo du är långt ifrån snål, syfta på en spec gång, but now you know!



Puss

2011-01-26 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0