Ut

Sitter och sminkar mig och lyssnar på Gavin DeGraw och Sam Tsui. Ibland är livet bra. Funderar på om jag kanske ska ta en litenliten drink redan nu... Men ska kanske spara på det till jag sminkat klart mig? Kan vara säkrast så...


Så, vad ska jag ha på mig då? Och vilka skor ska jag ha med? Hmm det är inte lätt ;)

I telefonen:
Hareg, Ah så får du panikringa mig sen då.
Jag, Qué?
H, När du inte vet vad du ska ha på dig och är skitstressad.
J, Ah, du menar då... Hehe oops

Haha hon känner mig, hon gör det. Jag kommer få så stressigt i slutet, hur jag än gör! Hmm kanske bäst att gå och sminka klart mig nu. Och fixa skorna. Och kolla kläder. Och äta... Och hundra andra saker! Eller är det bara jag som tjorvar så här mycket?!
Nej det hoppas jag inte hahaha


Som bloggarna hade sagt, ses i dimman!

0ba44fbe2058e2638fe85014433069fb-d3817qw_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0