I-landsproblem

Trött dag. Började med matte, jippie. Bara jag o två kompisar till där och vi fattar inte så mycket. Känns värt. Och klassrummet luktade kattpiss konstigt nog. (tack för stavningshjälpen där harry)

Sen Palle i .... företagsmojs tror jag. Kommer inte ens ihåg vad kursen heter, vet jag att frågade min granne om det typ 3 ggr, då är man slut i huvudet.

Aah fick även veta att en tjej ska bli "Klassens hängpattar" Hehehheheee. Två killar ropade det till varandra över klassrummet och vi andra kunde bara skratta lite till det. Men sen vänder sig en annan kille till mig och ropar; Jennie! Jag kollar på honom och han ler och säger; "Klassens hylla!" Hahahahaa jag tror inte så många hörde det för ingen kommenterade det, tur för mig. Ja inte för att det är någon hemlighet med att jag har bröst, daah.

Men grejen är att han hade sagt det till mig förra veckan för hans kompisar hade puschat honom till att ropa det till mig. (Nä de är inte så mogna av sig) Men samma sak som då så skrattade jag bara och skakade lite på huvudet. Låg humor, men jag skrattar åt allt så. Och det är kul när folk snackar med en så jag bryr mig inte så mycket eftersom han inte sa det nedlåtande eller elakt.

Lyckades även göra så en kille fick stånd. Han satt berdvid mig och vi skämtade lite. Jag typ drog med handen på hans arm och sa nåt tillbaka till honom och han sa dirket, lite längre ner. Så visst tänkte jag och smekte honom på benet. Längre in säger han då, okej sa jag och gjorde det. Sen tog jag enkelt bort handen.
Då tittade han på mig o sa; Nu skapade du ett I-landsproblem. Jag kan inte resa mig.

Haha hoppas ni fattar att jag driver, men det gör ni nog, smarta som ni är ;)
Fast allt var väl sant, bara det att jag gjorde det så snabbt så han inte hann få upp nåt och att han skämtade. Daaah säger ni då. Och jag med, hade bara lust att skriva massa strunt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0