What to say

Kom nyss hem och det första jag gjorde var väl att öppna datorn. Och sätta på spotify med Sam Tsui, sök upp honom nu!!!

Jag hann ju klart med inlämningen igår och jag hade 15 min på mig att markera det jag tyckte var bra som jag skulle redovisa. Hareg hamnade i min grupp så det var kul, jag behövde inte lyssna på när hon redovisade eftersom jag redan hade hört henne tjata om det typ en mijlon gånger. Så jag fick mera tid på att fixa det jag skulle säga, mycket bra.
Sen så när det väl var min tur så blev jag nervös och ingen lyssnade på vad jag sa så jag hoppade över stora stycken och babblade iväg på annat. Blev inte så bra haha. Men jag orkar inte bry mig, jag visste vad jag snackade om iaf.

Men grejen är att jag är kan så mycket. Som men Asatron, en kille hade det, jag kunde flera av gudarna och frågade honom något om det och han hade ingen aning om hur det var. Riktigt dåligt av honom att han inte kollade upp det tycker jag. En annan kille hade också Asatron så jag fråga honom samma sak och han kunde svaret, det kändes bra. Så inte bara jag är nörd liksom.
Men sen nämnde jag Ask och Embla. Då blev han till ett frågetecken. Och det blir säkert ni också när ni läser de namnen... Ja jo jag kan en del udda saker.

Efter den där misslyckade redovisningen så gick iaf jag och söta Hareg på stan och åt och kollade på kläder och även diamanter. High class.
Och vet ni att hon är knäpp?
Vi står inne på Max och har entligen kommit fram så vi skulle beställa. Då säger hon; Ska vi inte äta på BK istället? WHAT?! Jag ska precis beställa ju! Men haha jag är så snäll så vi gick dit i stället. Vad gör man inte liksom ;)


Och sen tänker jag inte ens nämna missödet med intensivkurser och födelsedagar.... Någon gjorde en Hareg bara.



2311733808_3b6f395f31_z_large



Tumblr_laucjmlnnp1qev6gxo1_500_large




(Ask och Embla är de två första människorna inom Asa/Vikinga tron)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0