12

Mys dag på stan, har skaffa biljetter till slutskivan eller vad det nu heter, festen på den magiska dagen då jag tar studenten!!! Haha det är så otroligt bra att jag och bästis fixat det och att vi är vi och att vi tar studenten och att vi är 10!

Haha liiiite glad där. Men härlig dag med fika självklart och massa massa gående på stan eftersom krångelmaja ville ha fucking fisksoppa. Inget annat dög åt fröken så vi fick vandra runt på stans gator och in på massa olika matställen innan hon kommer på att det inte finns soppa i Uppsala. Så det blev sallad där vi var först. Suck. Haha men sånt är lite kul, springa runt på stan och krångla lite.
Tittade även på Jullan som jobbade på cafét och hade luggen snyggt fixad under en liten blå hätta. Och träffade en vän till Hareg som tagit körkort och förlovat sig! Det var riktigt kul, det strålade om henne när hon berättade det. Hareg ville direkt att jag skulle förlova mig med nån då. Suprise. Så vi drömde oss iväg till framtiden idag igen.

Okej, mycket har hänt och det var kul och nu har jag ont i örat och jag ska ta lite pommes som finns kvar från maten som jag missade. Vet att ni vill veta! Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0