19 igen

Och idag är ingen vanlig dag, för idag fyller bästaste Hareg år! Tyvärr så är hon ju inte här så jag kan gratta henne, men smsade nån minut efter tolv och har pratat med henne flera gånger idag. Men jag har inte sjungit för henne, och det är nog tur det haha. Jag sparar hennes öron till lite nice musik i stället. Jag är så omtänksam!

Men på fredag så ska vi myyyysa och fira henne. Sen på lördag ska vi ta vårat pick och pack och dra på stuentskryssning. Det roliga är att vi inte har en aning om vart båten är, vart den kommer att åka eller om vi ens kommer åka med bussen som vi tror kommer åka från Uppsala... Vi har verkligen ingen aning. Fast det är lite kul... allt kommer väl lösa sig i sista sekunden hehehee...

Åh men jag saknar min Hagge (min Harry!!) Längtar verkligen till fredag. Och till en liten överraskning som hon ska få... Tror hon kommer gilla det. En liten bit av henne kommer inte göra det, men i stora hela blir hon nog nöjd :D

Nej nu ska jag fortsätta nörda i ps....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0