and today...

Idag har jag gått till kyrkan och väntat där i nästan en halvtimme, sen väntade jag och Hareg på vår syo ett väldigt bra tag. Vi fattade verkligen inte var hon var. Men vi säger att vi tar en kaffe och chokladboll så länge, hon kommer vilken minut som helst och vi ville ju ha ett bord. Efter halva kaffet och chokladbollen så fattar vi att nåt är fel och Hareg märker snart att hon tagit fel på dagarna, vi har möte med henne nästa fredag. Nice.

Så vi tog bussen till skolan, pratade lite med folk och väntade på att de andra skulle få lunch. Då stack Hareg och jag hängde med killarna och Julia. Hon sov för övrigt på mig, rättare sagt på mina bröst efter lunchen. Adam frågade om han fick byta plats med henne, men jag ville inte riktigt det. Tror han blev lite ledsen haha såna killar det finns i BK. Och tjejer med för den delen, en av dem tål jag bara inte för tillfället och de andra får mig vilja kväva mig vissa gånger eftersom de är så extremt tråkiga och bara snackar skit. Men idag var dom trevliga, så jag ska inte hacka på dom nu.

Jag och Juli gick ifrån klassen i ca 8 minuter och när vi kommer tillbaka så sitter några killar med jackorna på och säger att vi slutat. Vi skolkade alltså och missade att vi slutade lite tidigare och hade då kunnat tagit en tidigare buss, det är väldigt snabb karma! Haha nej det var mest kul så vi gick skrattande till bussen sen och vi hade riktigt trevligt. Trevligt? Vi hade skitkul! Det lät bättre!

Så, lite om min dag då... hehe. Nu ska jag kolla ugnen för jag tror maten är klar, nice! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0