bk

Sometiiimes lajf is good, sometiiimes lajf is no good! That is the wey of lajf!

Det är bra att vara social, men att låta andra skicka sms (och då väldigt sociala sms) från sin mobil är inte så bra. En kille i klassen skickade "Jag vill ha dig här och nu" till en annan i klassen som satt en meter ifrån. Han skrev själv in hans nummer och jag undrar klart varför. Fick en flashback när man var mindre och gjorde liknande saker för att få tag i andras mobilnummer, fick sin kompis att fixa någon nummer eftersom man själv inte vågade eller nåt. Men nä, tror inte att det är så i det här fallet, men oj så komiskt det skulle vara om någon av dem ringde mig i morgon och undrar om jag ska med på en efterpärla som de så fint kallade det.
Och han ville även ha reda på lite mera exakt var jag bodde, borde jag kanske vara nervös? Haha nä, sötisar allihopa (oftast iaf) i klassen. Jag vet ju att de kan leka macho och vara idioter, men innerstinne är de bara söta. Tror jag iaf. Jo så är det säger vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0