brush 740

Sitter med  IKEA family tidningen och funderar på hur jag vill att det ska se ut där jag kommer bo. Såg en fin soffa och tänkte sen, undra om Hareg gillar den. Sen såg jag även en bild på ett helt vardagsrum och tänkte nice, men undra om Hareg skulle gilla att ha det så här...

Inte förän efter ett tag slog det mig att jag tänkte in Hareg hela tiden. Det är bestämt att vi ska flytta ihop sen, vare sig det blir i Sverige, Italien eller London eller under några månader eller år. Känns bra att veta att man har någon att dela hemlängtan med och som kommer pigga upp mig om jag är nere. Dock borde vi snart komma på vart vi vill ta vägen... Eller så kör vi en sista minuten så blir det lika bra!


Tumblr_lidbifzhmm1qhhdqno1_500_largeTumblr_lidbzhhbzp1qhhdqno1_500_largeTumblr_lidblpggee1qhhdqno1_500_largeTumblr_lidc46t44l1qhhdqno1_500_large


Kommentarer
Postat av: Hareg

haha inte förvånad att du är omtänksam, men jag gillar det du gillar...bara du inte förvandlar vår lägenhet till en jungel..dock skulle jag nog känna mig hemma då haha skoja!



världens bästa jennie <3

2011-03-20 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0