butcher

Tycker synd om mig själv just nu. Varför? För jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig för kläder.... Eller vad jag ska ha på mig idag eller på söndag.... Hur många gånger har man inte redan känt såhär då?

Men så otroligt skönt att vara kille, allt de behöver är att ta sina jeans och en skjorta eller tröja till, poff så är dom klara. Eftersom det är beach tema (så att de fulla tjejerna och killarna har en ursäkt att gå runt i bikini och små badbyxor) så vill jag inte ha svarta vinterkläder på mig. Men problemet är att det är  vinter och jag har inga andra kläder än svarta känns det som... Och kjol känns ju kul att ha, men ändå lite dumt eftersom det är vinter, fast vi kommer bara vara inne och ja, det snurrar runt i huvudet på mig. Massa saker och tankar.

Och något som jag är stark emot är just att tjejer ska vara otroligt avklädda och bimboaktiga, jag tycker det är så extremt dumt av dem. Och jag undrar om de vet vilka signaler de sänder ut? Men att klä sig lättklätt men med lite självrespekt tycker jag är helt okej. Det är nog bimbo och fjortis sättet som jag inte tål mest, att de tror att de är så sexiga när de har en liten liten tröja och kjol på sig. Och mest ser de förjävliga och sorgliga ut. Men det är ju hur jag tycker. Och vart ville jag med det då? Jo jag är avundsjuk på killar som har det så mycket lättare! Jag skulle gärna ha jeans och en tröja bara, men då blir det inte fest eftersom jag är tjej. Och har jag något väldigt litet på mig så uppfattas jag som slampa.
Suck, det blir till att gå till garderoben igen...


Tumblr_lhj0yju5rx1qd5a2fo1_500_largeTumblr_lh632jvsvb1qazj2jo1_500_largeTumblr_lhikbspnh71qdz7nuo1_500_largeTumblr_lb0sovdh7g1qbga50o1_500_largeTumblr_lfo8u079jl1qfzuy3o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0