diary

Jag har köpt en dagbok idag och tagit med kakor till klassen. De blev misstänksamma och inte alla vågade ta. Den som åt mest var Jullan, mycket kul att se henne äta kakor när hon har varit så duktig med dieter och träna och jag vet inte vad! Jag förstår inte hur människor orkar, men det är ju bra bara man kan unna sig saker ibland.

Och jag gjorde en god gärning idag när jag lånade ut min mobil till en gammal liten söt tant. Hon skulle möta sin dotterdotter men hon hade inte kommit. Tyvärr så fick hon inte tag i henne, hoppas det gick bra för dem!

Nu är det Bond som gäller... Jag har sett väldigt många Bondfilmer, hur många finns det ens? Nu är reklamen slut, laater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0