glader

Så grejen på UKK idag var... ja onödig för mig och min grupp skulle jag nog säga. Vi var inte ett land så vi fick inte rösta, och hela grejen gick ut på att man skulle rösta på andra m.m. Så vi hade extremt tråkigt när de andra fick fixa med röstning och göra om i sina förslag och allt möjligt.

Men, det var kul ändå. En bra dag fast det var massa tråkiga stunder. Tror att solen gjorde så det var en helt okej dag ändå! Ja solen var sååå mysig och varm och jag längtar till nästa gång jag sitter ute med någon skön person och pratar om livet! För ibland är livet bara så otroligt härligt <3

Och Hareg som skulle hålla ett öppningstal för oss, PLAN, var skitbra! Hon var en av de bästa som talade och hon hann just avsluta talet innan tiden var ute, det var inte många som klarade av det. Jag kommer ihåg minen som Albin gjorde när han inte hann, jahapp sa han och såg besviken ut. Och Martin, han tar ju upp hela datorn upp, ingen annan gjorde det, fett kul! Hahahaa ja min klass är så fiiin! Åh jag vill bara nypa alla i kinden (den gjorde jag för din skull H)

Åh men jag hoppas mitt härliga humör håller i sig! Det är så skönt när man är glad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaa tack för hjälpen "bror"! Ja håll humöret uppe, sunshine :)

2011-03-15 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0