i

Jag tycker att det är jättehemskt när folk rör vid min hals eller sniffar vid mina öron. Jag rycker till, skriker och slår ibland efter dem med, bara för att komma undan. Många blir paffa och sura men jag kan verkligen inte ro för det, jag blir rädd och det kryper i hela kroppen när folk ska busa på det sättet.

Varför då? Först så är jag extremt kittlig så rycker ofta till när folk rör vid mina ben eller just hals. Men jag blev ofta fasthållen som liten och kittlad, det gör så att jag verkligen får panik när jag är fast. Om jag så måste knäa någon för att komma loss så gör jag det, inga problem. Eller inga problem fören efteråt, de skulle ju bara busa, skämta lite som de säger. Men det funkar inte på mig, jag får panik och jag smäller till på ren reflex. Har bråkat och gjort illa många på det här sättet...
Men det jobbigaste är att de ändå fortsätter och blir lika arga varje gång jag skriker till.



4728_8930_large

Nja, bara vid vissa tillfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0