jao

Hur många nya bloggar kan det skapas nu? Det känns som att de mesta är gjort och det känns knäppt att bloggar kommer att fortsätta stiga i folkets ögon. Men ändå så ser man hela tiden nya bloggar som skapas och även de som läggs ner förstås. Hur länge kommer blogghysterin att hålla undrar jag. Tre år till eller tio? Och hur scårt är det att få en riktigt stor blogg, om man verkligen kämpade. Om man var några vänner som pushade fram en person och hjälptes åt så borde det gå.

Men nog om bloggar och skit, mera om mitt liv! Eller? Jodå.
Blev kort dag eftersom min mattekompis var sjuk och jag inte kan räkna själv. Och inte att jag inte orkar eller vill, utan jag kan inte. För svårt. Men satt i grupprum ett bra tag och jobbade på lite med lite saker. Och kollade på BB. Dåligt men ack så kul. Nu ska jag försöka bli klar med några sidor till tidningen och äta och vara social. Jao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0