match maker

Det här är ju riktigt kul, jag leker match maker! Till en kille i klassen och en... fd vän typ. Men jag tänkte på honom och att de är rätt så lika, så varför inte försöka få ihop dom? Det behövs mera kärlek i världen!

Så nu sitter jag och snackar på fb med en vän som är vän med min fd vän och frågar ut henne lite om min fd vän. Det lät komplicerat.... Men hittills verkar det funka, nu måste jag bara få dem att träffas... har verkligen ingen aning om hur det ska gå till...
Äh, får väl dra med killen på nån fest där hon är så löser det sig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! tycker att du ska uppdatera mer, din blogg är kul men inte med dålig uppdatering :(

2011-03-18 @ 13:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0