Morrn

Gooooood morgon! Snön som föll igår visste jag redan om sen ca ett dygn innan men det var kul att höra allas kommentarer om det. Och drygt att läsa allas status om det på fb... Vad är grejen med ett skriva allt på fb? Jag tror vissa verkligen missbrukar fb som en blogg eller twitter. Men så fort man ser vissas namn så vet man ju att det bara är skit dom skrivit så man kan hoppa vidare till nästa status, om man ens orkar kolla allas.

Så jag borde visa upp lite mera bilder i bloggen, jag är dock lite lat... Det är faktiskt något som jag är ibland, tror jag ska skylla att jag fått det från mina föräldrar, men äh det skiter jag i och försöker få igång PS så jag kan visa er lite pics i eftermiddag!


Här har ni en ofixad slänga-med-håret-och-var-cool-bild så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0