snö!

Nej, glömde berätta att jag gick i solen idag, hade det varmt och mysigt fast extremt blåsigt. Sen märker jag att de kommer något på solglasögonen och jag torkar bort det snabbt. Men det kommer mera och jag börjar kolla om jag går under något träd eller tak som det blåser snö ifrån, nej det gjorde jag inte. Så jag tar av mig glasögonen och ser att det snöar. Och inte lite heller!

Efter någon timme så snöar det rejält och det är vitt på marken och alla vid lunchen är nedstämda och undrar vart vårvädret tog vägen. Men vi hade tur så solen snart tittade fram och det blåste så mycket att all snö försvann direkt! Slutet gott, allting gott!

Tumblr_lgubzym6e81qgshhzo1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0