upp upp och iväg

Tihi ops. Har inte så mycket att berätta för er... Varför skriver man ens bloggar och varför läser andra dem? Rätt så sjukt egentligen om man tänker efter....

Meeen. Ska på kryssning på lördag. Studentkryssning. Det kommer bli mycket fylla! Jag hade ju tänkt ut en bra plan med att ha med lite egen dricka, men mina vänner säger åt mig att låta bli eftersom de kan slänga bort drickan och lämna mig i hamnen och det känns ju inte så kul... Men hade annars tänkt ta med lite i en sminkborttagningsflaska. En vän hade vodka (underbart ord, speciellt om du använder lite dialekt/brytning) i en sån flaska en gång när hon inte ville visa sina föräldrar att hon skulle supa sig full under en tjejkväll. Det gick skitbra, bara det att hon tyckte vodkan luktade konstigt. Och hon mådde rätt så dåligt efter det. Men vet inte om det berodde på sminkmedlet eller vodkan....

Så visst för att jag är viking, men tror kanske att jag ska stryka det där ändå. Har hört att man kan köpa massa annat mums på båten, bara inte högre än 21 eller 22% eller så... Men blir nog nice. En kille vill ha med oss på speed dating också, där är jag lite tveksam. Men äh, jag gillar att vara knäpp så om det inte är någon snygg kille som jag vill leka cool för så ska jag... låtsas komma från finland. Nä det var inte så kul. Men jag ska hitta på nåt kul så att killarna kommer undra om jag verkligen har alla hästar hemma och så att mina vänner och jag får oss ett rejält skratt. Det är lugnt värt det, att skämma ut sig lite om alla har riktigt kul!

Men ja, nu fick ni lite uppdatering... Kan slänga med en bild också om ni vill! Ja, jag kan tillochmed göra ett nytt inlägg strax, så ni måste komma tillbaka till bloggen för att se en otroligt... annorlund bild på mig! Ser inte alls ut som jag, men cool ändå. Så vi ses snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0